Een minuutje stilte graag

In Nederland discrimineren we niet toch? Kan iemand me even helpen herinneren wanneer we een minuutje stil gehouden hebben voor: Syrïë, Irak, Afghanistan, Lybië, Libanon, Mali, Nigeria, Congo, Sudan, Somalië, Kenia, Zuid-Afrika, Pakistan, Rusland, Georgië, Tsjaad, Colombia, Ecuador, Haïti, Tunesië, Palestina, Mexico, Honduras, Egypte, Jemen, de Hadj-gangers in Saoedi-Arabië, China, Japan, Thailand, Indonesië, Turkije, Venezuela, Chili, Argentinië, en die 50 andere landen die ik nu even niet uit mijn mouw kan schudden, ik ben even vergeten wanneer we deze mensen herdacht hebben in een minuutje stilte.

Ik blijf me maar afvragen: Hoeveel Syriërs zijn evenveel waard als een Fransman? 250.000 ten opzichte van 127, dat betekent: 2.000 Syriërs maken nog geen Fransman. Hoeveel Syriërs moeten er nog dood voordat ze dat minuutje verdienen? Palestijnen leven al 70 jaar onder terreur. Nee, 1 terreuravond in Frankrijk is veel erger dan een terreur die 70 jaar duurt. Irakezen zijn het minst waard. Sinds 2003 hebben we meegeholpen (met dank aan Balkenende, die man heeft niet alleen bloed aan zijn handen, die zwemt in het bloed, het is een wonder dat ie er nog niet in verzopen is) aan de dood van 2 miljoen mensen waaronder 500.000 kinderen, een minuutje stilte? Nee, wat is nou 2 miljoen Irakezen ten opzichte van 127 Fransen.

Nederlanders discrimineren niet maar ‘some animals’ zijn nou eenmaal ‘more equal than others’ nietwaar? De planeet waar wij op leven is gewoon 1 grote Animal Farm, met alle hypocratie die erbij hoort. Leve de Fransen, en laat de rest naar de hel gaan. Weet je wat, waarom bombarderen we niet mee in Syrië om te zorgen dat we ooit dat minuutje stilte kunnen gaan houden, er zijn er nog minstens 1.750.000 te gaan.

Mijn motto: Verbeter de wereld begin bij jezelf. Dus als je het verlangen voelt opkomen om een land te bombarderen om te bewijzen dat je de langste penis hebt: begin bij jezelf en blaas jezelf op ergens ver weg van de bewoonde wereld. Ik zie namelijk niet waarom de rest van de wereld last moet hebben van jouw minderwaardigheidscomplex. En nee, dat minuutje kun je vergeten.

(Mocht je in de illusie leven dat vrouwen aan de macht beter is, kom er snel uit. Vrouwen hebben geen penis en moeten dat feit compenseren door nog geweldadiger te zijn. Geloof je me niet? Wacht maar tot Hillary Clinton door de Zionisten tot president gekroond wordt in de VS. Als je denkt dat de wereld nu in de fik staat: You ain’t seen nothing yet. Hellary is Obommaar op steroïde.)

